Dani Tomás 3ºD
viernes, 28 de octubre de 2011
Treball imatge i expressió (El Rancio amb Shrek)
viernes, 21 de octubre de 2011
Lady Shrek - Poker Face !!
3er Treball de Imatge i Expressió
viernes, 14 de octubre de 2011
1er Treball de Imatge i Expressió (amb GIMP 2) :D
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)