martes, 29 de noviembre de 2011

                                             -Treball Obamización-

viernes, 21 de octubre de 2011

Lady Shrek - Poker Face !!

                                      3er Treball de Imatge i Expressió

viernes, 30 de septiembre de 2011

Primera Entrada de Presentació !!

Hola, soc en Dani i aquest és el meu blog de 3ºD ESO .Tenc 14 anys. Intentaré posar imatges bastan variades per anar millorant-lo cada vegada més. Esper que vos agradi =D.